Junior Medewerker Binnendienst

Junior Medewerker Binnendienst

  • Alphen aan den Rijn
  • Dezvoltarea afacerilor
  • €2.958,15
  • €4.446,73
Junior Medewerker Binnendienst

De ce să lucrezi la Duynie ?

  • Mediu inovator și de învățare
  • Conexiune și colaborare
  • Alimentația și impactul durabilității
  • Dezvoltare și responsabilitate
  • Cultură și încredere
  • Creștere și îmbunătățire cooperativă
  • Teren de joc dinamic și versatil
  • Satisfacția și siguranța în muncă
  • Satisfacția în muncă și performanța echipei

Junior Medewerker Binnendienst

Ceea ce ai de gând să faci?

Word jij onze nieuwe Junior Medewerker Binnendienst?

Ben jij goed in het afstemmen van vraag en aanbod en wil je meer ervaring opdoen met het coördineren van transport? Dan zijn wij op zoek naar jou!

🚀 Jouw missie: Zorgen voor een optimale planning en afstemming van verkooporders en transport van co-producten binnen Duynie Feed Benelux.

In deze functie ga je verkooporders inplannen en inboeken in overleg met transporteurs. Je weet de vraag en aanbod van onze co-producten optimaal op elkaar af te stemmen. Hierbij kan je denken aan reststromen uit o.a. de aardappelverwerkende industrie. Soms zijn deze vrachten er meer dan genoeg, maar op andere momenten is er weer meer vraag dan aanbod. 

De totale afdeling Supply Chain van Duynie Feed Benelux is verdeeld over 3 locaties: Alphen aan den Rijn, Nijmegen en Veurne (België). Samen zijn zij verantwoordelijk voor de planning van het transport van co-producten voor Duynie Feed Benelux. 

Daarnaast zullen deze taken een belangrijk onderdeel zijn van de functie:

  • Coördineren en sturen op een goede match van beschikbare producten met de vraag bij onze klanten (rundvee of varkensbedrijven). 
  • Het actief bellen en Whatsappen van de buitendienst-collega’s en onze klanten om orders af te sluiten. 
  • Je houdt de silomelders in de gaten. Deze geven het aan wanneer een silo bijna leeg is op een klantlocatie en samen met de Supply Chain planners pas je de planning hier op aan. 
  • Vastleggen en opvolgen van orders en afspraken in de CRM-systemen. 
  • Analyseren van de verwachte vraag en aanbod en probeert daarmee een zo goed mogelijke middellange termijn planning te maken. 
  • Ondersteunen in de jaarlijkse perspulpcampagne in de periode september t/m januari. 
Ce iei cu tine?

Wij zijn op zoek naar een junior Medewerker Binnendienst met de volgende eigenschappen:

    • Een MBO+ werk- en denkniveau. 
    • Je weet overzicht te behouden, prioriteiten te stellen en snel te schakelen wanneer de order intake oploopt, de mails binnen komen en de telefoon blijft rinkelen. 
    • Een hands-on instelling en een accurate werkwijze. 
    • Affiniteit of interesse in de agrarische sector is een must. 
    • Een goede beheersing van het Microsoft office pakket, met name Excel. 
    • Je beheerst de Nederlandse taal goed. Beheersing van Duits is een pré. 
    Ce primești în schimb?

    Naast een uitdagende job binnen een organisatie - waar je gezien het duurzame karakter trots op mag zijn 🌿 - bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden:

    • Een uitdagende job voor een organisatie waar je gezien het duurzame karakter trots op mag zijn!
    • Een marktconform salaris gebaseerd op kennis en ervaring;
    • Reiskostenvergoeding woon-werk bij een minimum van 10 km enkele reis;
    • 8% vakantietoeslag;
    • 30 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek;
    • Winstdelingsregeling;
    • Een telefoonvergoeding van €15,- (BYO-device) netto per maand. Het abonnement wordt betaald;
    • €23,75 bruto per maand vergoeding als bijdrage in de ziektekosten;
    • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken. Thuiswerkvergoeding is €2,40 netto per dag;
    • Een pensioenregeling bij het PGB;
    • Ruime mogelijkheid om opleidingen en trainingen te volgen;
    • Een fijne werkplek met lekkere koffie, gratis fruit & frisdrank.

    Enthousiast geworden? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet! Je kunt reageren door op onderstaande sollicitatiebutton te klikken. Heb je vragen over de vacature? Bel dan naar Berend Benraad (recruiter) op 06-39812039.

    Acquisitie wordt niet op prijs gesteld

    Procedură
    1. Să te cunosc

      Dacă sunteți potrivit pentru postul vacant, vă va contacta Specialist HR Recruitment. Aceasta este pentru a obține o imagine inițială și pentru a răspunde la orice întrebări care pot apărea din ambele părți.

    2. Prima conversație

      In timpul primului interviu vei intra in contact cu potentialul tau viitor manager si bineinteles va fi prezent cineva de la HR pentru a te cunoaste mai bine ca persoana.

    3. Caz

      Un caz poate face parte din procedură. Acesta examinează modul în care ați face față anumitor situații practice. Adesea cazul poate fi făcut de acasă și uneori o faci la locație înainte de începerea celui de-al 2-lea interviu.

    4. A doua conversație

      Bine că încă ești în proces! În timpul acestei conversații vom aprofunda chestiunea. În plus, acești oameni își doresc să te cunoască mai bine, astfel încât să fim siguri că avem o potrivire bună.

    Distribuie acest post vacant prin:

    Etape de aplicare

    Alertă de locuri de muncă

    Înscrieți-vă pentru alerta noastră de post vacant!

    Top